Όροι Χρήσης και Προυποθέσεις

Όροι Χρήσης

Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας ή να κάνετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, μπορείτε να μας καλέσετε στο 6946936393 κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας του καταστήματός μας: Δευτέρα εως Σάββατο: 10:00 - 20:30.

Γενικοι όροι

Η επιχείρηση Γαιά δια χειρός- Βασιλική Μπάρα με ΑΦΜ 074444154 και διακριτικό τίτλο "Γαιά δια χειρός" (στο εξής αναφερόμενη ως Επιχείρηση) ειδικεύεται στην πώληση κεραμεικών αντικειμένων, αντικείμενα απο αλουμίνιο ή μπρούτζο, κοσμημάτων και χειροποιήτα διακοσμήτικα. Η επιχείρηση πωλεί τα προϊόντα της από την έδρα της  επί της οδού Τσακάλωφ 2,18533 Καστέλλα, Πειραιάς, αλλά και εξ’αποστάσεως μέσω του επίσημα εγκεκριμένου ηλεκτρονικού της καταστήματος www.gaiadiaxeiros.gr.

Οι παρόντες γενικοί όροι έχουν ως στόχο να εξηγήσουν τις προϋποθέσεις πώλησης μεταξύ της Επιχείρησης και των πελατών της. Σύμφωνα με τους παρόντες γενικούς όρους, πελάτης θεωρείται κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που παραγγέλνει στην ιστοσελίδα www.gaiadiaxeiros.gr. Σε περίπτωση που οι όροι αυτοί αλλάζουν ανάλογα με τον πελάτη, οι αλλαγές σημειώνονται με ειδικό τρόπο. Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί με τους όρους αυτούς τότε οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου της παρούσας ιστοσελίδας.

Πεδίο εφαρμογής

Οι παρόντες γενικοί όροι πώλησης διέπουν την πώληση των προϊόντων που υπάρχουν στην ιστοσελίδα www.gaiadiaxeiros.gr την ημέρα τοποθέτησης της παραγγελίας. Εφαρμόζονται στις παραγγελίες που τοποθετούνται μέσω διαδικτύου, e-mail, τηλεφώνου, φαξ ή αλληλογραφίας. Σε περίπτωση που οι όροι αυτοί αλλάζουν ανάλογα με τον τρόπο παραγγελίας, οι αλλαγές σημειώνονται με ειδικό τρόπο και γνωστοποιούνται στον πελάτη. Κάθε νέα υπηρεσία ή/και προϊόντα συμπεριληφθούν θα υπόκεινται στους παρόντες όρους.

Εδαφικότητα

Για οποιαδήποτε διαφορά που αφορά τους πελάτες που παραγγέλνουν μέσω της ιστοσελίδας της επιχείρησης, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια του Πειραιά, Ελλάδα.
 

Συγκατάθεση του πελάτη

Η επιβεβαίωση της παραγγελίας από τον πελάτη συνεπάγεται την αυτόματη και ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων γενικών όρων πώλησης. Οι όροι αυτοί εφαρμόζονται σε κάθε πώληση, εκτός από την περίπτωση γραπτής συμφωνίας με την υπογραφή των δύο μερών. Η αγορά μέσω e-mail, τηλέφωνου, φαξ ή αλληλογραφίας συνεπάγεται επίσης την αποδοχή των παρόντων όρων στο σύνολό τους. Μπορούν επίσης να σταλούν μέσω e-mail, φαξ ή αλληλογραφίας κατόπιν αιτήσεως.

Τροποποίηση των γενικών όρων πώλησης

Οι παρόντες όροι είναι τροποποιήσιμοι ανά πάσα στιγμή, ο πελάτης καλείται συνεπώς να τους συμβουλεύεται όσο πιο συχνά γίνεται. Κάθε έκδοση των όρων αυτών αντιστοιχεί σε μία συγκεκριμένη ημερομηνία, η οποία αναφέρεται στο τέλος του παρόντος. Οι παραγγελίες συνεπώς διέπονται από τους γενικούς όρους που είναι διαθέσιμοι στην ιστοσελίδα και άρα σε ισχύ την ημέρα τοποθέτησης της παραγγελίας.

Υλικά κατασκευής προϊόντων

Η επιχείρηση καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να παρέχει σαφείς και ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα κύρια χαρακτηριστικά και τα υλικά κατασκευής των προϊόντων που περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα της. Όλες οι πληροφορίες προέρχονται από τους καλλιτέχνες / κατασκευαστές των προϊόντων. Η επιχείρηση δεν ευθύνεται για ενδεχόμενη λανθασμένη πληροφορία η οποία προέρχεται από τους καλλιτέχνες/κατασκευαστές των προϊόντων.

O υπεύθυνος προϊόντων της επιχείρησής μας καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα να ανταποκρίνονται στα αντίστοιχα προϊόντα. Καθώς όμως αυτά είναι χειροποίητα είναι σύνηθες να υπάρχουν διαφορές στο σχήμα, στο μέγεθος, στο χρώμα ή στην επιφάνεια μεταξύ των αντικειμένων του ιδίου κωδικού. Οι διαφορές αυτές θεωρούνται κατά κανόνα ελάσσονες και δεν έχουν οποιαδήποτε επίπτωση στην εικαστική αρτιότητα των αντικειμένων. Επιλέγοντας έναν κωδικό ο πελάτης αποδέχεται την ύπαρξη τέτοιων μικροδιαφορών.

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της επιχείρησης είναι στη διάθεση των πελατών για οποιαδήποτε επιβεβαίωση μέσω τηλεφώνου ή e-mail.
Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από την επιχείρηση είναι καινούργια.

Τιμές / Φ.Π.Α.

Οι τιμές αναγράφονται σε ευρώ. Όλα τα προϊόντα περιλαμβάνουν στην τελική τιμή Φ.Π.Α. 24%. Στις τιμές των αντικειμένων δεν περιλαμβάνεται το κόστος αποστολής με το οποίο επιβαρύνεται ο πελάτης σε περίπτωση αποστολής του αντικειμένου.

Οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μπορεί να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή.

Επίσης, ποικίλλουν ανάλογα με την τιμή προώθησης, τις προσφορές και τις εκπτώσεις.

Όλες οι τιμές είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της επιχείρησης με κάθε επιφύλαξη τυπογραφικού λάθους.

Τελωνείο

Δεν υπάρχουν τελωνειακοί δασμοί εντός των συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την επιφύλαξη αλλαγών στην ισχύουσα νομοθεσία. Τελωνειακοί δασμοί προστίθενται ενδεχομένως στα εμπορεύματα που πωλούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση προς πελάτες που βρίσκονται σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη καταβολής τυχόν τελωνειακών δασμών. Η ευθύνη του πωλητή παύει τη στιγμή της αποστολής του προϊόντος.

Καταχώριση Παραγγελίας

Ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει την παραγγελία του μέσω της ιστοσελίδας της Επιχείρησης, μέσω e-mail, τηλέφωνου, φαξ ή αλληλογραφίας. Όταν ο πελάτης παραγγέλνει μέσω διαδικτύου, συμπληρώνει ο ίδιος τα στοιχεία του στο αντίστοιχο δελτίο παραγγελίας. Ο πελάτης καλείται να ξαναδιαβάσει το δελτίο πριν ολοκληρώσει την παραγγελία του. Η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε λανθασμένη αποστολή e-mail ούτε για οποιοδήποτε λάθος κατά την αποστολή της παραγγελίας το οποίο οφείλεται στην λανθασμένη συμπλήρωση του δελτίου παραγγελίας από τον πελάτη. Ο πελάτης συμφωνεί να παρέχει αληθείς, ακριβείς, πλήρεις, έγκυρες και ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία που του ζητούνται στις σχετικές φόρμες και να εισάγει τα στοιχεία επιμελώς και με σαφήνεια.

Επιβεβαίωση Παραγγελίας

Ο πελάτης λαμβάνει την επιβεβαίωση της παραγγελίας του μέσω e-mail με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει κάποιο λάθος στην ηλεκτρονική διεύθυνση την οποία δήλωσε στο δελτίο παραγγελίας.

Ακύρωση / Επιστροφή παραγγελίας

Για περιπτώσεις ακύρωσης / επιστροφής παρακαλείστε όπως επικοινωνήσετε το συντομότερο με την Επιχείρηση κατά τον κατωτέρω τρόπο.
Η ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου, φαξ ή e-mail εντός 24ώρου από την τοποθέτησή της και εφόσον δεν έχει ήδη εκδοθεί τιμολόγιο/απόδειξη λιανικής πώλησης. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σύμφωνα με τα ανωτέρω, η ακύρωση αυτή γίνεται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του πελάτη. Εάν έχει εκδοθεί τιμολόγιο/απόδειξη λιανικής πώλησης ΔΕΝ γίνεται ακύρωση της παραγγελίας.
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν που έχει παραγγείλει πρέπει να επικοινωνήσει κατά τον ανωτέρω τρόπο το συντομότερο με την επιχείρηση και να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους επιθυμεί την επιστροφή του προϊόντος. Η επιχείρηση δέχεται επιστροφή προϊόντος εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών. Ο πελάτης παρά ταύτα είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ της παραγγελίας εάν δεν το έχει ήδη παραλάβει και να το επιστρέψει στην Επιχείρηση στη συνέχεια ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΞΟΔΑ εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, αυτό παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την ακεραιότητα του. Στην περίπτωση που δεν έχει υποστεί καμία φθορά ή ζημιά,  η Επιχείρηση είτε εκδίδει Πιστωτικό τιμολόγιο για λογαριασμό του πελάτη που αντιστοιχεί στην καταβληθείσα από τον πελάτη αξία του προϊόντος μαζί με τα έξοδα αποστολής, είτε επιστρέφει το παραπάνω ποσό στον πελάτη μέσα σε προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση έκδοσης πιστωτικού τιμολογίου της επιχείρησης, αυτό ισχύει για χρονική περίοδο 12 μηνών από την έκδοσή του, και ο πελάτης μπορεί να το εξαργυρώσει κάνοντας αγορές τόσο στο φυσικό όσο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης.

Διαθεσιμότητα προϊόντων

Είναι σύνηθες ένας κωδικός προϊόντος να μην είναι άμεσα διαθέσιμος. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα ειδοποιηθεί για το χρονικό διάστημα που απαιτείται μέχρι να ολοκληρωθεί η παραγγελία του. Στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας, είναι πιθανό να προταθεί στον πελάτη να επιλέξει ένα ανάλογο σε ύφος και αξία προϊόν που είναι άμεσα διαθέσιμο. Εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί του δίνεται επίσης η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας μετά από επιθυμία του με επιστροφή του συνολικού καταβληθέντος ποσού. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την επιχείρησή μας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail ή φαξ.
 

Πληρωμή

Στα πλαίσια της πληρωμής μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal, ο πελάτης χρεώνεται άμεσα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας με την αξία του συνολικού ποσού της παραγγελίας.
Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε παραγγελία. Στην περίπτωση αυτή γίνεται επιστροφή του συνολικού καταβληθέντος ποσού στον πελάτη.

Τρόποι Πληρωμής

Οι τρόποι πληρωμής εμφανίζονται στη σελίδα Τρόποι Πληρωμής.

Μέτρα κατά της απάτης

Οι πληροφορίες που παρέχει ο πελάτης κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας αποτελούν αντικείμενο ελέγχου το οποίο έχει ως στόχο την καταπολέμηση της απάτης κατά την χρήση της πιστωτικής κάρτας. Η επιχείρηση είναι ο παραλήπτης των πληροφοριών που σχετίζονται με την παραγγελία του πελάτη. Η μη αποστολή των στοιχείων αυτών εμποδίζει την πραγματοποίηση συναλλαγών με την επιχείρηση. Η μη πληρωμή εξαιτίας πλαστής ή κλεμμένης πιστωτικής κάρτας θα έχει ως συνέπεια την καταγραφή των προσωπικών στοιχείων του πελάτη, που τοποθέτησε την σχετική παραγγελία, σε ένα ειδικό αρχείο. Οποιαδήποτε παράνομη δήλωση ή ψευδής πληροφορία θα αποτελεί επίσης αντικείμενο ειδικής μεταχείρισης. Σύμφωνα με τον νόμο περί Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, ο πελάτης διαθέτει, ανά πάσα στιγμή, το δικαίωμα πρόσβασης, εναντίωσης και τροποποίησης των προσωπικών του δεδομένων πιστοποιώντας γραπτώς την ταυτότητα του στην επιχείρησή μας. Επίσης, σε αυτό το πλαίσιο, η επιχείρηση έχει κάθε δικαίωμα να ζητήσει από τον πελάτη όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την επεξεργασία της παραγγελίας του: δικαιολογητικό κατοικίας, ταυτότητα, κτλ.

Τιμολόγιο / Απόδειξη Λιανικής πώλησης

Το δελτίο παραγγελίας που συμπληρώνει ο πελάτης μέσω της ιστοσελίδας της επιχείρησης δεν αντιστοιχεί σε τιμολόγιο/απόδειξη λιανικής πώλησης. Ανεξαρτήτως του τρόπου τοποθέτησης της παραγγελίας και του τρόπου πληρωμής, η επιχείρηση εκδίδει και αποστέλλει μαζί με το προϊόν το αντίστοιχο τιμολόγιο/απόδειξη λιανικής πώλησης, το οποίο συνοδεύει το προϊόν μέσα στη συσκευασία αποστολής (δέμα).

Χρόνος προετοιμασίας παραγγελίας

Οι παραγγελίες που τοποθετούνται μέσω διαδικτύου καταγράφονται καθημερινά από Δευτέρα ως Σάββατο. Ο χρόνος προετοιμασίας κάθε παραγγελίας εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων καθώς και τη διαδικασία συσκευασίας τους. Ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω email για το χρόνο προετοιμασίας της παραγγελίας του συνήθως την επόμενη εργάσιμη από την τοποθέτησή της.

Χρόνος αποστολής / Καθυστέρηση παράδοσης

Ο πελάτης ενημερώνεται με email για τον ενδεικτικό χρόνο παράδοσης της παραγγελίας του. Ο χρόνος αυτός είναι ενδεικτικός και βασίζεται στην πληροφόρηση που παρέχουν τα ΕΛΤΑ και οι μεταφορικές εταιρείες. Η επιχείρηση δεν φέρει συνεπώς καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση εκ μέρους των ΕΛΤΑ ή των μεταφορικών εταιριών. Σε περίπτωση σημαντικής καθυστέρησης, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την Επιχειρηση έτσι ώστε να ξεκινήσει έρευνα για τον εντοπισμό του δέματος.

Τρόποι και Έξοδα Αποστολής

Πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους και τα έξοδα αποστολής θα βρείτε στη σελίδα Τρόποι Αποστολής.

Συσκευασία

Τα προϊόντα προς αποστολή συσκευάζονται με μεγάλη σχολαστικότητα. Ο πελάτης οφείλει να επιδεικνύει ανάλογη προσοχή κατά την παραλαβή του προϊόντος, ιδίως κατά τη διαδικασία αποσυσκευασίας/απομάκρυνσης του περιτυλίγματος και των προστατευτικών υλικών, προσέχοντας να μην προκαλέσει οιαδήποτε ζημιά στο προϊόν

Επιβεβαίωση

Ο πελάτης ενημερώνεται με e-mail για κάθε αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας του και, άρα, την επιβεβαίωση αποστολής του δέματος του με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει κάποιο λάθος στην ηλεκτρονική διεύθυνση την οποία δήλωσε στο δελτίο παραγγελίας. Ενημερώνεται επίσης με τον αριθμό φορτωτικής της αποστολής.

Διεύθυνση παράδοσης

Τα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση που συμπληρώνει ο πελάτης στο δελτίο παραγγελίας. Ανάλογα με τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ στην Ελλάδα και των αντίστοιχων Ταχυδρομικών Υπηρεσιών στο εξωτερικό, η παράδοση του δέματος μπορεί να γίνει στο τοπικό Ταχυδρομικό υποκατάστημα και όχι στη διεύθυνση του πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης ειδοποιείται να παραλάβει ο ίδιος το δέμα και τότε οφείλει να προβεί στις ανάλογες διαδικασίες που αφορούν την παραλαβή του δέματός του.
 

Απώλεια δέματος

Σε αυτήν την περίπτωση, η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να σεβαστεί την προθεσμία που ορίζουν τα ΕΛΤΑ ή οι αντίστοιχες μεταφορικές εταιρίες σε ό,τι αφορά τη δήλωση απώλειας και την αποζημίωση. Ο πελάτης οφείλει επίσης να σεβαστεί τις εξής προθεσμίες:

- Έχει στην διάθεσή του προθεσμία 10 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα λάβει το e-mail επιβεβαίωσης αποστολής του δέματος του για να δηλώσει την απώλεια του στην επιχείρηση. Μετά από αυτήν την προθεσμία, καμία δήλωση δεν θα γίνεται δεκτή.

- Αν ο πελάτης δηλώσει την απώλεια του δέματος εντός 10 ημερών, η επιχείρηση αναλαμβάνει το άνοιγμα ενός φακέλου αναζήτησης. Στα πλαίσια της διαδικασίας αυτής, η επιχείρηση είναι πιθανόν να ζητήσει από τον πελάτη διάφορα έγγραφα τα οποία απαιτούνται για το άνοιγμα του φακέλου. Ο πελάτης θα πρέπει να στείλει τα έγγραφα αυτά όσο το δυνατόν συντομότερα.

- Τέλος, η μεταφορική εταιρία δίνει την οριστική απάντηση για την αναζήτηση του δέματος το αργότερο εντός 2 εβδομάδων. Η απάντηση μπορεί να είναι: είτε ότι το δέμα βρέθηκε και και σε αυτή την περίπτωση αποστέλλεται εκ νέου στον πελάτη σύμφωνα με την κανονική διαδικασία είτε ότι υπάρχει απώλεια δέματος και σε αυτή την περίπτωση η επιχείρηση ενημερώνει τον πελάτη και στέλνει πάλι το προϊόν ή αποζημιώνει τον πελάτη (για το ποσό του τιμολογίου) ανάλογα με την επιλογή του πελάτη

Παραλαβή του δέματος

Τα δέματα παραδίνονται ύστερα από υπογραφή του παραλήπτη. Κάθε προϊόν που έχει παραδοθεί πρέπει να ελέγχεται και τυχόν επιφυλάξεις να καταγράφονται στο δελτίο παράδοσης της μεταφορικής εταιρίας σε περίπτωση μερικής ή ολικής ζημίας. Εάν ο πελάτης δεν παραπονεθεί κατά την παραλαβή του δέματος, αυτό σημαίνει ότι το δέμα παραδόθηκε σε καλή κατάσταση και κανένα εκ των υστέρων αίτημα ή παράπονο δεν θα γίνει δεκτό από την επιχείρηση. Εάν ο πελάτης θέλει να παραπονεθεί στα ΕΛΤΑ ή τη μεταφορική εταιρία (courier), θα πρέπει να υποβάλει γραπτό αίτημα στη μεταφορική εταιρία εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παράδοσης. Το αίτημα πρέπει να σταλεί με συστημένη επιστολή έναντι αποδείξεως παραλαβής.

Τέλος, κάθε δέμα που δεν έχει ζητηθεί από τον πελάτη και έχει επιστραφεί στην επιχείρηση ως αζήτητο, μπορεί να αποσταλεί εκ νέου στον πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με την επιχείρηση και να εξηγήσει το λόγο για τον οποίο δεν παρέλαβε το δέμα. Εάν η αιτιολόγηση κριθεί δικαιολογημένη το δέμα με την παραγγελία αποστέλλεται εκ νέου. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται εκ νέου με έξοδα αποστολής.

Λάθος παράδοσης

Κατά την παραλαβή του δέματος, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την επιχείρηση μέσω τηλεφώνου, φαξ, e-mail ή αλληλογραφίας για οποιοδήποτε ενδεχόμενη αναντιστοιχία υπάρχει ανάμεσα στο προϊόν (είδος, ποιότητα, ποσότητα) και τις πληροφορίες που αναγράφονται στο τιμολόγιο. Η σχετική ενημέρωση πρέπει να είναι άμεση και το αργότερο ως τις 13:00 την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την παραλαβή του δέματος. Οποιοδήποτε παράπονο γίνει μετά την προθεσμία αυτή, δεν θα γίνεται δεκτό και η επιχείρηση δεν θα φέρει καμία ευθύνη έναντι του πελάτη.

Σε περίπτωση απεργίας και ανωτέρας βίας

Η εταιρία θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να ενημερώσει τον πελάτη για την κατάσταση της αποστολής του δέματος του σε περίπτωση που οι μεταφορικές εταιρίες ή τα ταχυδρομεία απεργούν ή σε άλλες περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Ευθύνη

Η επιχείρηση απαλλάσσεται από τις υποχρεώσεις της σχετικά με την παράδοση των παραγγελιών σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με την εσφαλμένη χρήση του προϊόντος από τον πελάτη.
Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για την χρήση από τον πελάτη της ιστοσελίδας και θα υποχρεούται να αποζημιώσει την επιχείρηση για οποιαδήποτε βλάβη υποστεί αυτή λόγω αθέμιτης χρήσης των υπηρεσιών/σελίδων της επιχείρησης από τον πελάτη.
Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να διακόπτει/τροποποιεί προσωρινά μέρος ή το σύνολο των υπηρεσιών με ή χωρίς ενημέρωση των πελατών.
Η επιχείρηση είναι δικαιούχος των σημάτων που εμπεριέχονται στην ιστοσελίδα και προστατεύεται από τη χρήση τους από τρίτους.

Τα προϊόντα που διατίθενται από την επιχείρηση είναι χειροποίητα και προορίζονται για κυρίως διακοσμητική χρήση. Δεν συνίσταται η έκθεση των προϊόντων στον ήλιο και σε υψηλή υγρασία. Σε αυτές τις συνθήκες είναι πιθανό να υπάρξει αλλοίωση των χρωμάτων και της υφής τους επιταχύνοντας τη φυσική τους φθορά, καθώς και να προκληθεί ζημιά στα στηρικτικά τους σημεία με αποτέλεσμα την πιθανή ολική καταστροφή του προϊόντος. Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε τέτοιες περιπτώσεις.